Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. april 2007 - 09:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udstyr til Suzumar gummibåd - hvor?

Jeg har en Suzumar 390 gummibåd (fra Suzuki) magen til denne:
www.kortlink.dk/3tqf

Jeg mangler udstyr til den og leder efter en maritim onlineshop, men jeg har ikke umiddelbart fundet nogen steder i Danmark, der sælger Suzumar udstyr. Det betyder dog ikke at de ikke findes - jeg har bare svært ved at grave dem frem via Google.

Det jeg specifikt søger er et sæde, magen til sædet på ovenstående link, som går på tværs af båden. Meget gerne med en smule polstring på. Jeg leder desuden efter en 'bow cover bag', som ser sådan ud:
www.kortlink.dk/3tqg og også gerne en tank magen til denne www.kortlink.dk/3tqk.

Der er 100 point til den første, der linker til et sted, hvor jeg kan købe delene i Danmark. Alternativt kan links til Flensburg også bruges.

På forhånd tak for hjælpen. :-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. april 2007 - 09:36 #1
...ingen? Så er det da ikke så underligt at jeg heller ikke selv kan finde det.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
20. juni 2007 - 21:50 #2
Nå, det var en skam. Closing time.