Avatar billede kourinsu Nybegynder
30. april 2007 - 13:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nintendo-logo på gammel Gameboy

Hej

Jeg har købt en gammel original Gameboy på Ebay. Den kom uden spil, så jeg har ikke mulighed for at teste den ordentlig, inden jeg køber spil til den.

Når man starter en Gameboy, plejer Nintendo-logoet jo at rulle ned over skærmen, men når jeg tænder min, ruller der bare en sort bar ned istedet. Så er det, jeg tænker, om min Gameboy er defekt, eller ligger Nintendo-logoet på de enkelte cartridges og kommer først frem, når jeg putter sådan et i?

Er der nogen, der kan kaste lys på mit spørgsmål?
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. april 2007 - 16:38 #1
På de helt gamle store, er der kun en sort stribe. :) Først når der kommer et spil i, viser den andre ting...
Avatar billede kourinsu Nybegynder
30. april 2007 - 17:14 #2
Det er præcis en gammel stor klods af en Game Boy. Den eneste rigtige udgave. Tak for kommentaren. Smid bare et svar.
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. april 2007 - 17:18 #3
Det kommer her :) Og tillykke med købet! Man ser dem ikke så meget længere. Min gik desværre i stykker.
Avatar billede kourinsu Nybegynder
30. april 2007 - 17:22 #4
Jeg gav 11,35 kr. for den på ebay, så det var, hvad jeg kalder en fornuftig pris. Husk at smide et svar i stedet for en kommentar :-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. april 2007 - 17:35 #5
hehe jeg er vist træt i dag. :D Og ja det må da siges at være en fornuftig pris!