Avatar billede needhelpreallyfast Nybegynder
30. april 2007 - 19:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Et par spørgsmål

1) Er det forbudt som menneske at skide i naturen?
2) Kan insekter føle smerte?
3) Hvor stor en afstand er der mellem jorden og solen?
4) Hvor stor en afstand er der mellem jorden og månen?
5) De 3,5 mia. år der er tale om, er det i sammenhæng med jordens opståen, eller liv på jorden?
Avatar billede needhelpreallyfast Nybegynder
30. april 2007 - 19:42 #1
Skal bruge dokumentation, hvis i vil have point. Og det vil i jo gerne? Must feed!
Avatar billede vejmand Juniormester
30. april 2007 - 20:03 #2
3) 149,6 millioner km  http://www.rummet.dk/33e000c/GSID/5941664
4) Mindste afstand fra Jorden er 356.410 kilometer, største afstand er 406.680 kilometer.  http://www.rumfart.dk/vis.asp?id=39
Avatar billede vejmand Juniormester
30. april 2007 - 20:05 #3
Avatar billede vejmand Juniormester
30. april 2007 - 20:06 #4
Avatar billede off-line Nybegynder
30. april 2007 - 20:50 #5
Jeg gider ikke svare en bruger, som står og vifter med point som "gulerod"
jeg er sgu ikke et "æsel"
Avatar billede vejmand Juniormester
30. april 2007 - 20:59 #6
gotfred >> Det ser ellers ikke ud til du plejer at ha' problemer i den retning.  :-)
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_answer=gotfred&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede off-line Nybegynder
30. april 2007 - 21:19 #7
Vejmand -jeg kan ikke se meningen med dit link. Hvis du mener
jeg selv har fået mange point for lidt arbejde, har du fuldstændig ret.
Min viden er jo ikke så stor, så jeg svarer ofte på lette spørgsmål, og
der har brugere desværre en tilbøjelighed til at kaste en masse point
i grams. Men jeg svarer aldrig når en bruger demonstrativ vifter med
point. Desuden har jeg selv stillet det spørgsmål, om 100 point ikke
skulle være øvre grænse og det kunne for min skyld godt, som huset har
foreslået, være 1 point, uanset spørgsmålet.
For en ordens skyld skal jeg sige, at jeg ikke mener du er et æsel når du svarer, for du ser vel ikke på det lige som jeg.
http://www.eksperten.dk/spm/775509
Avatar billede off-line Nybegynder
30. april 2007 - 21:29 #8
vejmand - Jeg ser nu, at du selv har deltaget i det link, og på den baggrund,
finder jeg dit forsøg på at give mig en "begmand" temmelig urimelig.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. april 2007 - 21:41 #9
gotfred >> Hvis du ikke ønsker at modtage point, kan du bare svare som kommentar eller helt lade være med at svare. Dit føtste indlæg i dette spørgsmål kan spørgeren ikke bruge til noget som helst.
Der er ingen der tvinger dig til hverken at svare eller modtage point.
Lad dog andre gøre det på deres måde, og så gør du bare som du vil.
PS: Jeg har ikke forsøgt at give dig en "begmand", bare mindet dig om at du ikke plejer at ha' problemer med at sende "Svar" selvom der er mange point på højkant.
Koncentrer dig nu om at hjælpe, i stedet for alt det ævl og kævl.  :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
30. april 2007 - 21:50 #10
vejmand > Faktisk viser mit link klart og tydelig, at det, for mig, var et
"problem" med de mange point, så der har du uret. Og ærlig talt, hvis du
ikke bryder dig om alt det ævl og kævl, hvorfor ignorede du så ikke bare min
lille kommentar:)
Avatar billede needhelpreallyfast Nybegynder
30. april 2007 - 23:03 #11
tak!