Avatar billede styler.dk Nybegynder
01. maj 2007 - 07:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kør selv i Power Point

Hej,

nu har jeg prøvet op til flere gange og lave et diasshow, hvor alle mine diasshow, bare skal kører ud i et, dvs. jeg har en side, med effekter på et billede, og når den så har kørt, så skal den automatisk gå videre til næste dias,
nogen som ved hvordan man gør det ? (Det nemlig virkeligt irriterende og skal trykke videre selv)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. maj 2007 - 07:50 #1
Min Power Point er lidt gammel, men måske det er det samme i din:

Diasshow -> Diasovergang -> Flueben i "Automatisk" -> Sæt tiden
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2007 - 11:18 #2
Vælg i menuen Slide Show
Vælg set up show - sæt hak i loop continously until esc.
Har eng. version af office.
Avatar billede styler.dk Nybegynder
01. maj 2007 - 21:03 #3
mange tak ,
mangler bare svar fra dig vejmand !
Avatar billede vejmand Juniormester
01. maj 2007 - 21:34 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
01. maj 2007 - 23:09 #5
Hehe tak tak, har bare bøvlet med det i så langtid, også har jeg glemt og sætte flueben et sted, flovt :)