Avatar billede robin-steen Nybegynder
01. maj 2007 - 09:42 Der er 4 kommentarer

Brugerbetaling af MSN

hej allesammen.

jeg har modtaget en mail hvori der står at MSN vil gå over til brugerbetaling. den ligner godt nok bare noget spam, og jeg kan ikke finde nogle optegnelser på MSN's hjemmeside der hverken be eller afkræfter sådanne rygter, i hvert fald ikke mere. fandt et gammelt debat inlæg fra oktober 2005 hvor der tilsyneladende var blevet afkræftet et sådan rygte.

her er mailen:
------------------------------------------------------------------
Desværre i sommer 2007 vil messenger koste penge. Hvis du sender den her

besked rundt til 18 personer fra din venneliste vil din lille knap være blå

og messenger bliver gratis for dig . Hvis du ikke tror på mig så gå ind på

www.msn.com og se for dig selv. Lad være med at vidersende denne mail, men

kopier den over i en ny mail, så folk vil læse den.

Hi guys Sorry to break the news, but looks like all of those warnings were

real! The use of msn and mail will cost money from summer 2007.If you send

this message to 18 different people from your list, your little msn icon

will become blue and that will make it free for you. If you dont believe me

go on (www.msn.com) and see it yourself. Dont foward this message, copypaste

it so people will actually read it.

Hey it is Andy and John the directors of MSN, sorry for the interruption but

msn is closing down. this is because too many inconsiderate people are

taking up all the name (eg making up lots of different accounts for just one

person), we only have 578 names left. If you would like to close your

account, DO NOT SEND THIS MESSAGE ON. If you would like to keep your

account, then SEND THIS MESSAGE TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. This is no

joke, we will be shutting down the servers. Send it on, thanks. WHO EVERDOES

NOT SEND THIS MESSEAGE, YOUR ACCOUNT WILL BE CLOSED AND YOU WILL COST £10.00

A MONTH TO USE. SEND THIS TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. NOW YOU KNOW

WHAT TO DO. PLEASE DO NOT FORWARD THIS or REPLAY. COPY THE WHOLE EMAIL. GO

BACK TO YOUR INBOX AND CLICK ON NEW. AND PASTE THANK YOU FOR YOURATTENTION
------------------------------------------------------------------
desuden er der også et par tekniske issues vedrørende det de skriver... hvis dette var rigtigt hvordan skulle MSN nogensinde registrere en videresednelse af 18 eksemplarer af denne mail? virker på mig umuligt men jeg er godt nok også runsten i faget og har ikke fulgt med udviklingen i laaaang tid :o)

hvad mener du fup eller fakta?

ville det overhovedet være interresant for microsoft og tage penge for brugen af servicen MSN?

Robin Steen
Avatar billede a-torsten Nybegynder
01. maj 2007 - 09:45 #1
Fup... 100%....
Avatar billede nva Praktikant
01. maj 2007 - 10:00 #2
Flere år gammel hoax - altså fup.
Avatar billede robin-steen Nybegynder
01. maj 2007 - 10:21 #4
regnede også med det var fup.

desuden tror jeg microsoft ville miste mange brugere hvis de besluttede og tage penge for MSN. der er for mange andre gratis tjenester lignende til og kunne overleve hvis det kostede penge