Avatar billede peder-dingo Nybegynder
01. maj 2007 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Surroundsystem til Samsung tv

Hej.
Leder efter et surround system til mit Samsung LE-32R88BD. Prisen skal max være omkring 2.000 kr... Hvilket et er godt elelr er der et bestemt mærke man skal gå efter? Prisen ER vigtig.. :)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
01. maj 2007 - 10:31 #1
Hej,

Her er 2 samsung anlæg til under 2000 kr : http://shortlink.dk/80a2f235

Dog har ingen af dem en HDMI-udgang som måske ville være rar til dit tv

Personligt ville jeg dog nok kaste 500 kr oven i og så tage http://www.dvdpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233375 med HDMI...

Det rare ved at have samsung tv og surround er at de fleste funktioner kan styres fra samme remote....

mvh
Anders
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
01. maj 2007 - 12:30 #2
Er du sikker på at funktionerne kan det?
Har ikke ret meget styr på surroundsystemer, så ved ikke hvad jeg skal gå efter...
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
05. maj 2007 - 10:53 #3
Kan jeg styre anlægget med betjeningen til mit tv??