Avatar billede tinepingvin Nybegynder
01. maj 2007 - 10:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kloningsprogram (PC til img til anden PC)

Hej!

Jeg har akut brug for et program der hurtigt og nemt kan klone en PC og lave et image som jeg derefter kan smide ud på en anden PC magen til.

Det skal helst være freeware, da jeg står og skal bruge det nu! 
Jeg kører Windows XP, men muligheden for at lave en boot CD og klone ud på en USB 2.0 disk er at foretrække.

Mange tak!

Mvh.
Michael
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2007 - 11:10 #1
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
01. maj 2007 - 11:37 #2
Ibtage -> Mange tak... men det er jo Partitions programmer! :-)
Avatar billede nva Praktikant
01. maj 2007 - 11:55 #3
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
01. maj 2007 - 15:08 #4
NVA -> Mange tak... jeg er ved og teste det.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
02. maj 2007 - 10:23 #5
Hej igen

DIXML fungere desværre ikke helt efter hensigten. Jeg er ved at prøve Ghost som jeg er kommet i besidelse af. Det ser indtil videre ud til at spille.

Mange tak!

Ps. smid evt. et svar, så skal vi dele pionts'ene.
Avatar billede nva Praktikant
07. maj 2007 - 12:54 #6
Tag bare points selv :)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2007 - 14:11 #7
Du skulle lige have set i menuen til venstre på mit link, men det var også lidt misvisende af mig.

Se her : http://www.vnunet.com/vnunet/downloads/2166317/paragon-drive-copy-personal?vnu_lt=vnu_art_related_articles

Jeg skal heller ikke have point !!!!
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
08. maj 2007 - 08:54 #8
ibtage-> Aahh... ja okay... jeg vil kigge på det næste gang det blivet aftuelt.