Avatar billede blackjack Nybegynder
01. maj 2007 - 19:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er min bærbare computer død?

Hej Eksperten

Jeg har et problem med min bærbare computer - forleden dag lod jeg den stå på en internetside og tog på arbejde. Da jeg kom hjem var computeren frosset og jeg slukkede den ved at holde tændknappen inde i nogle sekunder, da jeg efterfølgende prøvede på at tænde den kunne jeg høre en høj hyletone, skærmen var sort og der var ingen tegn på aktivitet overhovedet. For lidt siden prøvede jeg så at tænde den igen, jeg kunne komme ind i BIOS'en, men efter ca. 5 sekunder derinde frøs den igen - hvad kan problemet være?

Det skal siges at det er en forholdsvis gammel bærbar, omkring 3½ år, men den burde ikke bare stå af fra den ene dag til den anden.
Avatar billede screem_brille Novice
01. maj 2007 - 19:45 #1
det kan sagtens have været pga den er fyldt med støv i køleren, og den så ikke har kunne komme af med varmen, det kan den sagtens have taget meget skade af.
Avatar billede ansen Nybegynder
05. maj 2007 - 21:30 #2
Screem brille har ret det tror jeg også eller den kan være brændt sammen har du lugtet til den ? lugter den brændt?
Avatar billede screem_brille Novice
05. maj 2007 - 22:08 #3
og et svar herfra.
Avatar billede screem_brille Novice
06. maj 2007 - 11:51 #4
øhh ok, fair nok *G*