Avatar billede steen Nybegynder
03. maj 2007 - 09:36 Der er 2 kommentarer

for løkke fejler

Hvis jeg skriver nedenstående i prompten får jeg fint listet navnene på alle filerne i det pågældende dir, men hvis jeg sætter det ind i en *.cmd fil får jeg fejlen: "\sit-test\data\*.sit var ikke ventet på dette tidspunkt."

FOR /F "tokens=1,2 delims=." %i IN ('dir C:\sit-test\data\*.sit /b') DO @echo %i

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede plx Nybegynder
03. maj 2007 - 12:27 #1
i stedet for %i så brug %%i
Avatar billede steen Nybegynder
07. maj 2007 - 08:50 #2
tak...

Jeg har lige yderligere et spørgsmål.

Hvordan kan jeg sætte flere kommandoer i "DO" delen. Vil gerne slette sourcefilen efter udpakning, men den fejler, da den tror det er en parameter til Unstuff kommandoen.

Husk som svar ;-)

FOR /F "tokens=1,2 delims=." %%i IN ('dir C:\sit-test\data\*.sit /b') DO unstuff -g c:\sit-test\DATA\%%i.sit DEL c:\sit-test\DATA\%%i.sit