Avatar billede qwa Nybegynder
03. maj 2007 - 12:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opstarts problemer, ny computer

Hej

Har lige købt noget computer værk. Det er en saml selv computer med onboard grafikkort men der sker ikke noget når jeg tænder for skidtet. Blæser, harddisk, dvd og cpu køler virker fint, men der kommer intet på skærmen, og heller ingen bip fra den!

Det haster lidt så hjælp tak :)
Kenned
Avatar billede qwa Nybegynder
03. maj 2007 - 12:52 #1
er løst...
Avatar billede hottadpole Nybegynder
03. maj 2007 - 13:16 #2
Måske du kunne uddybe lidt nærmere så vi andre kunne lære lidt?
Avatar billede hbentsen Nybegynder
17. maj 2007 - 22:12 #3
Jeg sidder nu med samme problem men ingen løsning Please hjælp
Avatar billede hbentsen Nybegynder
17. maj 2007 - 22:13 #4