Avatar billede havmaage Juniormester
05. maj 2007 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bil navigation

hejsa!
Skal på bilferie i kroatien og vil ved den lejlighed anskaffe mig et navigations system til bilen. Men har hørt ved lejlighed at der ikke findes gps kort over kroatien er det rigtigt ? Hvis der gør hvilken nav kan så anbefales at købe med tilhørende kort/software.
Avatar billede ibka Novice
05. maj 2007 - 14:01 #1
Mio er god kvalitet til rimeligt penge som også har Øst Europa kort som kan tilkøbes.

Øst Europa er dog ikke så detaljeret som West Europa.

Ny model af Mio - C520 med en 4,3" skærm
http://www.itmagasinet.dk/product_card.php?prod_nr=5420027505398

Øst Europa ( Kroatien )kort
http://www.itmagasinet.dk/product_card.php?prod_nr=5420027503868
Avatar billede havmaage Juniormester
05. maj 2007 - 20:17 #2
Tusinde tak for svaret på mit spg. Jeg afventer lige hvis andre har alternative anbefalinger. Hvis  ikke så skal du lige ligge et svar så for du point- Det er helt klart noget jeg vil undersøge nærmere
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. maj 2007 - 08:31 #3
Faldt over denne tråd, som indeholder samme spørgsmål: http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?forumpostGuid=72130

De seneste svar (dem af nyere dato) er nok de mest interessante - der er stadig ikke så mange udbydere der har Kroatien med, men Navigon og Garmin skulle altså have (Foruden "Becker").

Spørgsmålet er så, hvor detalieret de forskellige kort er. Navigon nævnes til at have en 22% dækning, hvilket jo ikke er meget, men måske nok til behovet? Det kunne jo være rart at kende dækningen også på MioMaps, før man tog af sted :-)
Avatar billede havmaage Juniormester
01. juni 2007 - 13:26 #4
Så har jeg bestilt mio c520t
lig venligst svar så jeg kan lukke :-)
Avatar billede ibka Novice
01. juni 2007 - 13:30 #5
god tur