Avatar billede langfinger Nybegynder
06. maj 2007 - 21:23 Der er 3 kommentarer

Indsæt og ret i html fil

Hej

Jeg har et program der genererer en html fil. Den er jeg tilfreds med, bortset fra at den tilføjer en <hr>. Det ønsker jeg at erstatte med en break.
Kan dette lade sig gøre med asp, altså at hente en html fil ind på en asp side og så erstatte <hr> med et break?

Mvh

Langfinger
Avatar billede hostgirl Nybegynder
06. maj 2007 - 22:00 #1
Hej Langfinger

Du kan streame filen, ligesom hvis det var en normalt tekst fil, med OpenAsTextStream(1), altså oprette et FSO object. Derefter replacer du blot det du ønsker.

Tjek dette link: http://www.spotlight.de/zforen/mvb/m/mvb-1177742748-15320.html
Avatar billede icedox Nybegynder
22. maj 2007 - 19:32 #2
Ok, men der er jo mange programmer som er kedelige. Har du prøvet Homesite ?
(se evt. download.com )
Den er god for dem der ved hvad de laver.
hr kan nemt erstates med br i programmet.
Avatar billede w13 Novice
07. august 2008 - 10:22 #3
Du bør nok lukke dine gamle, åbne spørgsmål.