Avatar billede chrel Nybegynder
09. maj 2007 - 11:01 Der er 1 løsning

Kan ikke flytte objekter med mus

Hej, jeg har lige for nyligt fået et ret stort problem. Jeg kan ikke, som sædvanelig, tage fat i skrivebords ikoner (alle ikioner) og dragge dem, min mus bliver bare til en rund bolle med en streg ned igennem. Det er meget problematisk da jeg gerne vil kunne sortere min pc. Ville være fedt hvis nogen kunne hjælpe mig. :D
Avatar billede darrich Novice
15. maj 2007 - 13:33 #1
Lyder til du enten har fået noget virus eller en korrupt registreringsdatabase.
Formoder du har styr på sikkerhed med windows opdateringer, antivirus og firewall.

Så her er hvordan du kører Windows XP tilbage til en tidligere registreringsdatabase konfiguration, hvilket kan rede en i mange situationer.
Start -> Hjælp og Support -> Systemgendannelse
Vælg gendan computeren som den var på et tidligere tidspunkt
Vælg en af de tilgængelige dage før problemet opstod.

Der dannes et systemgendannelses punkt ved hver installation af software og sikkerhedsopdateringer.