Avatar billede ozman Nybegynder
10. maj 2007 - 23:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man ændre standard sprog i Office 2007?

Jeg var for noget tid siden til et produkt demo seminar med Microsoft, hvor jeg mener at de sadge noget om at man kunne ændre standard sproget i office 2007 og Vista. Altså på den måde at hvis man havde en Dansk version så kunne man hente en "patch" som ændrede sproget til engelsk. (eller et andet sprog for den sags skyld). Jeg synes dog ikke at kunne finde noget yderligere information om det.
Kan nogen bekræfte om det er muligt, og evt forklare hvordan?
Avatar billede gnuff Praktikant
11. maj 2007 - 00:00 #1
Selvom du har en dansk Office 2007 version, så ligger den engelske version der også klar til at bruge, du går ind i start, peger på office, og går ind under sprogindstillinger, og derinde kan du vælge engelsk
Avatar billede gnuff Praktikant
11. maj 2007 - 00:03 #2
Start / alle programmer / Microsoft office / Microsoft Office værktøjer / Microsoft / Microsoft Office 2007 Sprogindstillinger, så kommer der en boks op, der trykker du på engelsk i højre vindue, og trykker tilføj engelsk
Avatar billede ozman Nybegynder
11. maj 2007 - 07:12 #3
Jeg har gjort som du siger, men det er stadig på dansk
Avatar billede gnuff Praktikant
11. maj 2007 - 22:42 #4
Det lyder som om det er fordi du mangler den engelske sprogfil til den så, den kan du hente fra microsoft office hjemmesiden