Avatar billede xhtml Nybegynder
11. maj 2007 - 20:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sata HD vil ikke formateres?

Hej.

Jeg har en sata hd som jeg gerne vil have formateret. Jeg tog XP cd'en i og genstartede.. Da der stod "Tryk på en knap for at starte fra cd.". (eller sådan noget) men når jeg trykker på en knap sker der intet, hvorfor?
Avatar billede plx Nybegynder
11. maj 2007 - 20:35 #1
usb tastatur? så prøv at aktivere legacy usb i bios
Avatar billede allanbn Nybegynder
11. maj 2007 - 20:43 #2
Lige i starten af Indstalitionen skal du trykke F6 det står i bunden af skærmen under indstalitionen.= tryk F6 hvis du vil indstallerer SCSI eller RAID, Tror jeg nok...
SATA er ikke det samme som alm ATA (IDE). SATA skal her samlines med SCSI.
Avatar billede xhtml Nybegynder
12. maj 2007 - 12:12 #3
plx's virkede. Skriv svar.