Avatar billede SmokeyJoe Novice
13. maj 2007 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluescreen problem på ny com.

Hey eksperter.
Jeg har lige købt den nye HP maskine hos TDC, Når jeg sidder og laver noget eller spillet på den, så kan den finde på at gå i Bluescreen og skriver en masse, og så starter den op igen med ''Windows gennandet fra uventet lukning'' Her vil jeg lige prøve at poste hvad der står om fejlen: Problemsignatur:
  Navn på problemhændelse:    BlueScreen
  OS-version:    6.0.6000.2.0.0.768.3
  Landestandard-id:    1030

Flere oplysninger om problemet:
  BCCode:    124
  BCP1:    00000000
  BCP2:    8857D618
  BCP3:    B2000000
  BCP4:    00000175
  OS Version:    6_0_6000
  Service Pack:    0_0
  Product:    768_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
  C:\Windows\Minidump\Mini051307-01.dmp
  C:\Users\Bo\AppData\Local\Temp\WER-43539-0.sysdata.xml
  C:\Users\Bo\AppData\Local\Temp\WERD152.tmp.version.txt

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0406

Håber der er nogen af jer der har en god løsning på hvordan jeg fixer dette underlige problem..

Venlig hilsen Blackmonday!
Avatar billede deboss Nybegynder
13. maj 2007 - 15:19 #1
Hvis du lige har købt den, ville jeg returnere den.

Det lyder som en HW fejl - Sandsynligvis RAM, men det er umuligt at sige uden at prøve det af.

Du kan evt finde ramtest (mener jeg det hedder) på nettet - og lave en BOOT cd der så tester din ram. Så er det da klaret.

Du er sikker på den ikke bliver for varm?? - Prøv evt at pille kabinette af, og så spil igen.. Se om det hjælper.

Måske vil en geninstallation af Windows hjælpe, men det tror jeg nu ikke meget på :O)
Avatar billede SmokeyJoe Novice
13. maj 2007 - 18:03 #2
Arg! Det lyder ikk godt :S, Har pillet de 2 kapinet sider af for at se om det skulle hjælpe, Har du et link til det program jeg kan bruge?
Avatar billede deboss Nybegynder
13. maj 2007 - 19:33 #3
Hehe.. Link.

Kender du Google??  Ramtest skrev jeg.
Det skulle være ret nemt.

Mvh Dennis