Avatar billede wildsupra Nybegynder
15. maj 2007 - 10:09 Der er 3 kommentarer

Program som genkender musiknummeret

Hej.

Jeg har et ukendt musiknummer, men midt i sangen bliver den afbrudt. Så jeg søger efter musiknummerets navn. Uden held. Kender i ikke et program som genkender nummeret, ligesom Sony ericssons´s TrackID.

- Ronnie
Avatar billede nva Praktikant
15. maj 2007 - 10:19 #1
Du kan måske finde den her, hvis du har en mikrofon og tør synge lidt ;) http://www.midomi.com/
Avatar billede gitrian Nybegynder
15. maj 2007 - 11:13 #2
Avatar billede wildsupra Nybegynder
15. maj 2007 - 13:09 #3
Jeg har ikke mikrofon..
Og musicbrainz kræver at nummeret er helt.. Har kun det havle af nummeret...