Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
15. maj 2007 - 10:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gif animation - i Photoshop ImageReady

Hej,

har lige lavet en gif fil til et banner som består af en masse billeder. Men når man gemmer det, forringes billedkvaliteten meget. Det bliver helt grynet og i få farver. Hva kan man lige gøre ved det?

på forhånd tak
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
15. maj 2007 - 12:20 #1
Prøv at gemme som png 24 tror jeg det hedder. Det er bedre kvalitet.
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. maj 2007 - 12:23 #2
christiansenbo: Hvis han gemmer til png ryger tanken med en (gif) ANIMATION...
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. maj 2007 - 12:25 #3
Find optimize fanebladet og vælg 'GIF 128 No Dither' og så save as optimized
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
15. maj 2007 - 12:26 #4
tak for svarne. Har fundet ud af det. Konverterede .jpg filerne som indgik i gif animationen til gif filer før jeg indsatte dem i animationen.
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
15. maj 2007 - 12:26 #5
ok. Det vil jeg så gøre næste gang
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
15. maj 2007 - 12:27 #6
her er point for tippet..