Avatar billede jimmynielsen Novice
21. maj 2007 - 16:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lukke outlook (2000) uden at bruge kill

jeg vil gerne kunne lukke outlook "pænt" automatisk (fra en .bat-fil) så jeg kan tage backup af pst filen - p.t. bruger jeg kill til at lukke outlook processen, men det er noget snavs og jeg vil høre om der er nogen der kender til en bedre måde.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
21. maj 2007 - 19:52 #1
Lukker outlook da ikke ned?? Det tyder på at du har en PDA eller tlf. koblet til, der synkroniserer med din outlook. Prøv at diconnecte din enhed (hvis der er en) og luk derefter outlook.
Så skulle oulook gerne lukke ned.
Der findes et program der kan tage en backup af din outlook.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8b081f3a-b7d0-4b16-b8af-5a6322f4fd01&DisplayLang=da
Avatar billede jimmynielsen Novice
22. maj 2007 - 07:49 #2
der er tale om en situation hvor jeg ikke sidder ved computeren, men hvor en bat-fil bliver aktiveret (f.eks. kl 23.30) som på dette tidspunkt skal lukke outlook ned (det behøver ikke kun være for at tage backup) og der er ikke tilsluttet andet udstyr til synkronisering, men hvis der ikke er nogen der kan give mig en løsning på dette får du de 180 point for linket til backup programmet :-)