Avatar billede klamse Nybegynder
22. maj 2007 - 17:49 Der er 3 kommentarer

Installere nyt OS på PocketPC

Er det muligt at installere nyt OS på en pocket PC? Kunne godt tænke mig at installere windows mobile 5.0!
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. maj 2007 - 18:06 #1
Kun hvis der er lavet til din PDA.
Hvilken PDA har du?

Styresystemerne laves nemlig til den enkelte model, hvor vi fra windows forventer at den kan køre på alt. Så op til de enkelte firmaer om de vil. Er det en ældre model kan du nok ikke...
Men skriv hvad du har for en pda og hvad os der er på den nu.
Avatar billede klamse Nybegynder
22. maj 2007 - 19:10 #2
Ja den er ved at være lidt små gammel. Det er Pocket Loox 420, ved du om den er i stand til at køre det?
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. maj 2007 - 20:11 #3
Det kan den ikke.
du kan max få 2003se på den hvis du ikke har det.
http://www.pocketloox-choice.com/product.php?cat=14&pid=35166 koster den 15€ men om du synes ændringerne er det værd er så noget andet.
Desværre..
(Det eneste jeg så synes 5eren er god for, er at man slipper for at huske at der SKAL være strøm 100% af tiden :$)