Avatar billede jackie18 Juniormester
24. maj 2007 - 13:01 Der er 5 kommentarer

Mp3 afspiller

HEj har en lille problem. købte en mp3 afspiller for nydligt, men kan ikke få den til at fungere, normalt når man tilslutter den via usb så plejer windows automatisk at finde hardwaren. Kører windows vista. Prøved hos en kamerat som havde windows xp, der virkede det fint, den ku sagtens finde det. Jeg tror det har noget med vista at gøre. er der nogen som kan hjælpe eller har en ide om hvad løsning ku være!?

på forhånd tak.
Avatar billede overchord Nybegynder
24. maj 2007 - 13:11 #1
Det er ret sandsynligt at det er vista da der ikke er understoettelse for samme maengde drivere endnu. Men kan du evt give lidt information om hvilken type mp3 afspiller det er?
Avatar billede jackie18 Juniormester
24. maj 2007 - 14:52 #2
ok, det tror jeg faktisk også.. Måske er selve afspilleren ikke beregnet til windows vista, kun op til xp.

Det er en philips sa1210. Siger det Dem noget!?
Avatar billede venturer Nybegynder
25. maj 2007 - 10:13 #3
Kan du i nederste højre hjørne se om Vista finder noget hardware eller ej?
Jeg tænker på om den har fundet afspilleren, men "bare" ikke viser den under Denne Computer.
Avatar billede jackie18 Juniormester
25. maj 2007 - 12:22 #4
Altså når jeg tilslutter den så fortæller den mig "ny hardware fundet" også begynder den at installer, derefter fortæller den "ku ikke finde hardware, hvis der med følgte en cd til driven så indsætte den" Men der sker heller ikke noget selvom jeg indsætter cd´en.
Avatar billede jackie18 Juniormester
14. juni 2007 - 21:50 #5
Hej. Fik leveret mp3 afspilleren igen. Men købte en ipod istedet. se om det ville fungere, altså om den kunne finde driveren.. Det samme problem igen. Men har den her gang prøvet den hos to som havde windows vista, den ku sagtens finde den der uden problmer. så jeg tror det har noget med min pc at gøre!`?

Har i nogen ide hvad det kan være.?