Avatar billede thomasejsing Nybegynder
25. maj 2007 - 10:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

svar adresse hos modtager er min gamle mail adresse

Hej
Min kæreste har længe kørt med en mail adresse hos jubii, nu har hun skiftet over til en anden mail adr. "...@comxnet.dk" og jeg har oprettet tingene i outlook, men når hun sender mail til mig er det hendes jubii konto der står som svar adr.???? hvorfor svarer outlook på mit arbejde og hos andre til hendes jubii konto og ikke til hendes comx konto, når det er den hun sender fra???  er det noget o min outlook, der tager og siger at alt hvad der kommer fra hende skal svares på den gamle mail adr? eller hvorfor, hvor skal der rettes?
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
25. maj 2007 - 10:35 #1
jeg mener at når hun sender en mail til mit arbejde eller til familie, ja så når vi trykker besvar så kommer hendes gamle mail adr. på som svar adresse
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
25. maj 2007 - 10:45 #2
Ret "Svar til" addressen på hendes konto i Outlook.
Avatar billede leif Seniormester
25. maj 2007 - 11:40 #3
Eller endnu bedre ret E-Mailadressen til den nye comxnet.dk adresse på begge POP3 konti
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
25. maj 2007 - 12:33 #4
Jamen hvor gør jeg dette for jeg syntes ikke der noget som helst står hendes gamle mail adresse i hendes outlook og alligevel når jeg får et brev fra hende eller familien gør, så får de at se at brevet er kommet fra ...@comxnet.dk men trykker man reply så sender den til hendes jubii konto????
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. maj 2007 - 12:45 #5
du skal se under funktioner/konto..tryk egenskaber på kontoén, (el. db-klik)
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
25. maj 2007 - 12:52 #6
hjælper ikke der står ikke hendes gamle mail adresse???? kan det være noget i mit outlook der husker hendes gamle adressee?  at reply er dertil????
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2007 - 12:57 #7
Nope, det er i hendes Outlook:

Funktioner -> Konti -> Marker kontoen under "Post" -> Egenskaber -> Ud for E-mail-adresse skriver i hendes nye e-mail.