Avatar billede theaviator Nybegynder
25. maj 2007 - 20:09 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

2 skærme på en computer

Jeg har en computer med et geforce 6800 grafikkort, jeg har 2 skærme tilsluttet. den ene er min primære skærm der er tilsluttet med DVI som skal køre
1680x1050 hvilket den også normalt gør.
den anden skærm er en 37" tv skærm som er tilsluttet med vga som skal køre 1366x768 men de skal samtidig begge køre "full screen" i hver deres opløsning. er dette muligt?
Avatar billede boxer Nybegynder
25. maj 2007 - 21:00 #1
Kan du ikke gøre det i dit Nvidia kontrolpanel?
Konfiguration for flerskærme...
Avatar billede theaviator Nybegynder
25. maj 2007 - 22:35 #3
jo hvis du smider en god løsning på mine spørgsmål skal jeg da nok dele de point ud der skal deles ud.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2007 - 23:06 #4
Der er kommet svar i nogle af dem og du giver ikke feedback selv om det efterlyses...

Tag dig sammen?
Avatar billede theaviator Nybegynder
25. maj 2007 - 23:50 #5
hva med at få dig et liv istedet :) eller er det formeget at bede om?
Avatar billede rh3985 Nybegynder
25. maj 2007 - 23:55 #6
Jeg kan ikke nære mig for at skrive, at jeg finder det er et usympatisk brugernavn.
Avatar billede theaviator Nybegynder
26. maj 2007 - 00:06 #7
gammelt CS navn, fra før 9/11 men mig bekendt kan jeg ikke ændre det uden at slette min bruger kan jeg? og vil give dig ret. men har aldrig været hensigten at støde nogen..
Avatar billede rh3985 Nybegynder
26. maj 2007 - 00:19 #8
Nå det er da godt du heller ikke selv finder det heldigt. Og jeg kan se det giver
dig samme associationer, som det giver mig. Jeg ved ikke om du kan ændre brugernavn,
men hvis du gerne vil have et andet, kan du simpelhen lukke din bruger, og oprette
en ny. men det er selvfølgelig helt op til dig.
Avatar billede juliemusen Nybegynder
26. maj 2007 - 03:29 #9
religions frihed er nu en dejlig ting her i Danmark.
Ov forresten, jeg glemte lige at spørge, må jeg gerne hedde juliemusen?
Avatar billede theaviator Nybegynder
26. maj 2007 - 10:05 #10
om du må hede juliemusen? jo hvem skulle lige stoppe dig i det? =) heh
Avatar billede boxer Nybegynder
26. maj 2007 - 10:36 #11
Hvad var løsningen iøvrigt?
Avatar billede theaviator Nybegynder
26. maj 2007 - 11:44 #12
er var ingen men fik stress over john stigers så lukkede emnet.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
26. maj 2007 - 12:41 #13
juliemusen > Du har åbenbart ikke forstået problemet med netop brugernavnet
"allahs soldier"  Men det har brugeren selv forstået, og hvis du læser hans
svar 26/05-2007 00:06:20 finder du forklaringen, som intet har med religionsfrihed
at gøre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2007 - 15:22 #14
allahs_soldier - ok så får du det som du vil have det...
Avatar billede snowball Novice
26. maj 2007 - 18:17 #15
allahs_soldier: Jeg har givet dig gratis Pro medlemsskab indtil mandag middag. Du bedes derfor venligst ændre dit brugernavn inden da, hvilket kan gøres på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=prefs - tak :)

Snowball / Admin
Avatar billede theaviator Nybegynder
27. maj 2007 - 17:51 #16
sådan ;) tak for mit nye navn ;D håber ikke nogen blev stødt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2007 - 18:34 #17
Helt ærligt...

Hvem kan have noget imod et brugernavn???
Avatar billede theaviator Nybegynder
27. maj 2007 - 19:06 #18
Ja hvis nu jeg sad med min turban og en kæmpe ak47 og delte opskrifter ud på bomber kunne jeg jo godt se :) men ja kan godt være at navnet ikke er så oplagt i denne tid. men nu er det ihvertfald ændret ;)
Avatar billede rh3985 Nybegynder
27. maj 2007 - 19:11 #19
john stigers > Det kan de som har noget imod terrorbombningerne i london, Madrid mf.
Hvis du ser brugerens egen kommentar, er det også i den retning han selv associerer.
theaviator 26/05-2007 00:06:20

theaviator > Til lykke med dit nye brugernavn:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2007 - 19:55 #20
Jeg har såmænd også noget imod terrorbombningerne, tro ikke det, men det er et brugernavn, og intet andet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2007 - 19:56 #21
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=gud

Denne bruger skal nok også lave sit om for ikke at håne muslimerne...
Avatar billede theaviator Nybegynder
27. maj 2007 - 21:25 #22
hehe tænk  at det der startede med at være et spørgsmål om opsætning af 2 skærme er gået hen og blevet et forum  om terror og religions frihed :D
Avatar billede rh3985 Nybegynder
28. maj 2007 - 12:42 #23
john stigers > Det troede jeg da heller ikke. Det skulle bare være en forklaring
på mit ubehag ved brugernavnet:)