Avatar billede scopionius Nybegynder
27. maj 2007 - 10:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

norton ghost 10.0 driller

Jeg ønsker at installere nyeste opdatering men får flg. fejl på en ellers perpekt kørende pc på windows xp.
http://peecee.dk/?id=48386
http://peecee.dk/?id=48387

har kørt et check via sfc /scannow.

Håber nogen kan forklare......
Avatar billede scopionius Nybegynder
27. maj 2007 - 17:45 #2
Desværre hjalp dit forslag ikke.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
27. maj 2007 - 19:47 #3
Mon en ny Windows installer fra Microsoft hjemmeside kan hjælpe. Men hvis fejlen ligger
i Norton Ghost update, hjælper det selvfølgelig ikke. Hvis du starter en geninstallation
af Ghost, får du måske muligheden for at reparere?
Avatar billede scopionius Nybegynder
28. maj 2007 - 09:23 #4
Det mener jeg også og jeg vil helst undgå en nyinstallation i første omgang.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
28. maj 2007 - 12:25 #5
Men hvis din Ghost fungere som den skal, kan du da være ligeglad med en update.
Jeg kender en, som stadig kører med Ghost 6 og er godt tilfreds.
Avatar billede scopionius Nybegynder
28. maj 2007 - 12:31 #6
Det kan du da have ret i, men jeg formoder da at de nyeste opdateringer også giver et bedre program. F.eks. hurtigere afvikling af programmet osv.
I lægger bare et svar.
Avatar billede valbyhus Nybegynder
28. maj 2007 - 12:39 #7
Tak for tilbudet, men springer over. I øvrigt tror jeg ikke du ville mærke
nogen forskel en opgradering.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
28. maj 2007 - 12:43 #8
Jeg springer også over:)
Avatar billede scopionius Nybegynder
28. maj 2007 - 12:45 #9
Ok takker.