Avatar billede gameforreal Nybegynder
27. maj 2007 - 16:43 Der er 8 kommentarer

Proces Linje hjælp Please

Nå jeg minimere ikoner forsvinder de bag proceslinjen, hvordan for jeg dem foran igen? please hjælp.

På forhånd Mange mange Tak.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
27. maj 2007 - 19:28 #1
Prøv med Microsoft Tweak UI. Reparer iconer.
http://www.annoyances.org/exec/show/tweakui
Avatar billede gameforreal Nybegynder
28. maj 2007 - 12:11 #2
Prøver og prøver, men kan du venligst fortæller mig hvorhenne i programmet jeg ændre det?

Når minimere et "vindue" forsvinder det bag Proceslinjen, det er vildt frusterene Please please hjælp

På Forhånd mange mange tak.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
28. maj 2007 - 12:22 #3
Tweak UI ligger efter install under start, alle programmer.  Når du åbner den, er
der noget som hedder "Reparer" og der finder du også ikoner.
Men det hjælper selvfølgelig kun hvis det er ikonerne, som er problemet.
Avatar billede gameforreal Nybegynder
28. maj 2007 - 12:29 #4
Men det er Vinduerne der minimeres bag Proceslinjen, undskyld skrev det dårligt første gang.. men kan du hjælpe med det please???
Avatar billede rh3985 Nybegynder
28. maj 2007 - 13:40 #5
Jeg vil skam gerne hjælpe, men forstår ikke dit problem. Men du kan da undersøge
din windows for fejl. Her er et par af de nemmere metoder.
I "Denne computer" Højreklik på "C" egenskaber/funktioner/ undersøg nu. Husk flueben.
Windows skal genstartes for at udføre opgaven.
Med den anden, sætter du din winCD i drevet, går ind i Kommandopromten og skriver:
sfc /scannow (mellemrum ved /) og tryk enter. Windows afslører ikke om der fandtes
fejl, men det ser du jo straks.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
28. maj 2007 - 13:45 #6
Du kan selvfølgelig også vælge, at geninstallere windows med en metode hvor du ikke
mister dine data og programmer. Ulempen er, at du efter installationen, er nød til
at hente alle windows updates fra microsoft update side igen.
Metoden kræver at du har nøglen til windows CDén
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede cyberspace Nybegynder
30. maj 2007 - 09:05 #7
du kan prøve følgende højreklik på proces linien og vælg egenskaber.
herinde kan du vælge hvordan proceslinien skal sættes op.
af de 5 mulige punkter er alle på nær punkt 2 markeret (Auto-hide the taskbar/skjul automatisk proces linien)

Held og lykke
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. juni 2007 - 09:10 #8
hvad med lidt respons??