Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 19:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

point til -bartfreak

http://www.eksperten.dk/spm/780431
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. maj 2007 - 19:44 #1
for s.... det er godt det her..O)))

Håber du er ok sb, og du ikke har ødelagt dine sko, ved at krumme tæer..*G*

keep up the good work...
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 20:15 #2
-bartfreak stop dine små stikpiller.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. maj 2007 - 20:17 #3
hehehe..O)

Du er meget følsom, er du ikke..???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. maj 2007 - 20:20 #4
sorry, men hold kæft det fryder mig..

Men der er jo masser af andre point, du mangler at betale tilbage..??
Avatar billede kenp Novice
29. maj 2007 - 20:26 #5
bart -> de kommer aldrig... for så henholder han sig til den regl om at det er spørger som bestemmer hvem som skal have point.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. maj 2007 - 20:32 #6
ja, du har sikkert ret, men det kunne jo han så lyset (ærlighed) en dag, lige som Bjarne Riis..??

Men Kenp, savner tit din tilstedeværelse..
Avatar billede kenp Novice
29. maj 2007 - 21:58 #7
Jeg ville nu også gerne bruge mere tid.. meeen det er nu mit normale arbejde som bruger meget tid i øjeblikket.. og det har groft sagt varet 1 år nu.. og kommer nok til at tage 1 år mere inden det er helt på plads endnu. Da jeg sidder og hygger mig med noget som mange troede var klaret på 20 sekunder (kommunesammenlægning) så der har jeg nok opgaver at klare endnu.
Avatar billede snowball Novice
30. maj 2007 - 09:12 #8
-bartfreak: Lad venligst være med at "puste til ilden". Du fik din vilje denne gange, og lad os så komme videre ;)
Avatar billede huset Praktikant
30. maj 2007 - 09:15 #9
Skal love for SB er kommet under vingerne.

Beklager mit opstød