Avatar billede a330 Nybegynder
30. maj 2007 - 14:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se harddisken mere efter download

Hej alle

Efter sønnen har downloaded en patch til
World Of Warcraft i forgårs aften, Kan harddisken ikke findes mere! hvad kan jeg evt gøre for at se om den er stået af, eller hvad kunne problemet ellers være.

Bundkort asus AV8 deluxe - harddisk seagate 160gb

Karsten
30. maj 2007 - 15:22 #1
... er det SYSTEM harddisken der er tale om ?
Avatar billede a330 Nybegynder
30. maj 2007 - 15:26 #2
Har kun en, hvor windows er installeret. Så den kan ikke boote, fordi den ikke kan finde harddisken...
Avatar billede nva Praktikant
30. maj 2007 - 15:30 #3
Du kan prøve dette http://www.hcma.dk/tips81to90.htm#no89 - især det med reparation af harddisken. Lyder enten som en fejl på disken eller virus.
Avatar billede valbyhus Nybegynder
30. maj 2007 - 16:07 #4
Du kan downloade et lille program fra Seagate, som hedder Seatool, det kan fortælle
dig om harddisken er i orden. programmet kan, i nogle tilfælde, også reparere
din HD for klosterfejl.
Avatar billede a330 Nybegynder
30. maj 2007 - 16:43 #5
Ok har prøver med program fra seagate, den kan heller ikke se harddisken!
og kan heller ikke se den fra bios
Avatar billede valbyhus Nybegynder
30. maj 2007 - 17:13 #6
Prøv at tage alt hardware fra undtagen grfikkort, ram og harddisk. og prøv igen.
men se lige efter kablerne.
Avatar billede valbylolland Nybegynder
30. maj 2007 - 18:06 #7
Kan du starte op då et CD/DVD drev? Mere for at se om strømforsyningen er i orden.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
30. maj 2007 - 18:27 #8
hvis du har, så prøv med en anden harddisk.
Avatar billede a330 Nybegynder
30. maj 2007 - 18:35 #9
Jeg kan sætte min windows disk i dvd drevet, hvor den så booter fra. Men lige så snart jeg kommer til recover eller lign, melder den om, at den ikke kan se en harddisk.

Har prøvet at pille alt hardware fra, uden suces!

Har desværre ikke en anden harddisk jeg kan prøve med!
Avatar billede valbyhus Nybegynder
30. maj 2007 - 18:39 #10
Det ser ikke godt ud. Det bedste du kan gøre er, at sætte din harddisk i en
anden computer som Slave. Hvis den heller ikke kan findes der, tror jeg du
godt kan skrive en dødsatteat for den.
Avatar billede a330 Nybegynder
30. maj 2007 - 18:45 #11
Det er nu også mest det jeg hælder til, desværre...

Shit happens snøft snøft...

læg et svar
Avatar billede valbyhus Nybegynder
30. maj 2007 - 18:49 #12
Ja surt show! Ingen point til mig tak.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
31. maj 2007 - 01:25 #13
Bare en sidste på falderebet. Har du prøvet at skifte kablet til harddisken og
prøvet at sætte et andet strømstik til?
Avatar billede a330 Nybegynder
31. maj 2007 - 09:26 #14
Det virker som om der er strøm på harddisken, den er varm! men kunne evt prøve med et andet kabel hvis jeg har et!
Avatar billede valbyhus Nybegynder
31. maj 2007 - 11:49 #15
Prøv også at flytte kablet til det andet stik på bundkortet.
Avatar billede a330 Nybegynder
31. maj 2007 - 12:06 #16
det hjalp heller ikke, at flytte kablet desværre....
Avatar billede a330 Nybegynder
08. juli 2007 - 10:39 #17
lukker