Avatar billede kosmos Nybegynder
30. maj 2007 - 14:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

OLE fejl ved åbning at Regneark

Når jeg forsøger at åbne et regneark i Quattro Pro får jeg følgende fejl: Generel OLE-fejl [fejlkode 80030109]

Hvis nogen kan hjælpe mig med hvordan jeg retter denne fejl eller eventuelt kan redde dokumentet for mig vil jeg være meget taknemmelig.
Avatar billede kosmos Nybegynder
30. maj 2007 - 14:58 #1
Kan tilføje at filen er "gået i stykker" af sig selv den har bare lagt på en server.
Avatar billede b_hansen Novice
30. maj 2007 - 15:07 #2
Jeg har oplevet noget tilsvarende med WordPerfect. I det tilfælde opstod fejlen, når jeg dobbeltklikkede på filen. Hvis jeg åbnede den via WordPerfect, var der ingen problemer; så det kunne du prøve først.

Ellers er du velkommen til at sende den til mig på tinningrevision snabela yahoo.com

Så skal jeg se, om jeg kan åbne den. Jeg har dog kun version 9 af Quattro Pro. Men måske kan det også lade sig gøre med OpenOffice
Avatar billede kosmos Nybegynder
20. april 2010 - 18:08 #3
Jeg opgiver at lave denne fil.