Avatar billede hitengel Praktikant
31. maj 2007 - 21:16 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gmail status

Hej,
Er jeg den eneste, der ikke kan få adgang til gmail? Er det nede i øjeblikket? Det er sgu lidt problematisk, da jeg skal bruge det til arbejde i aften...
Avatar billede enya Nybegynder
31. maj 2007 - 21:20 #1
Har lige prøvet og har ingen problemer. Håber det lykkes for dig..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. maj 2007 - 21:21 #2
Ingen problemer her.
Avatar billede swiatecki Novice
31. maj 2007 - 21:29 #3
no probs her
Avatar billede hitengel Praktikant
31. maj 2007 - 21:52 #4
Hmm, det var dog sært... Jeg får bare en time-out, når jeg prøver at gå ind på log-in-siden. Der lader ikke til at være problemer med andre sider. Nå, smid nogle svar, så jeg kan komme af med pointene. Tak for status-check.
Avatar billede windcape Praktikant
31. maj 2007 - 21:53 #5
prøv at slå javascript fra, eller connecte via. deres pop3 fra dit mailprogram.
Avatar billede hitengel Praktikant
31. maj 2007 - 21:54 #6
Min gmail notifier kan i øvrigt heller ikke få adgang...
Avatar billede hitengel Praktikant
31. maj 2007 - 21:56 #7
Hvordan er det nu liige, jeg gør det i Firefox..?
Avatar billede canedo Nybegynder
31. maj 2007 - 21:56 #8
ingen problemer her
Avatar billede windcape Praktikant
31. maj 2007 - 22:00 #9
"Hvordan er det nu liige, jeg gør det i Firefox..?"

Funktioner > Indstillinger > Indhold > Fjern krydet i "Aktiver Javascript".
Avatar billede hitengel Praktikant
31. maj 2007 - 22:05 #10
Ja, jeg burde jo se mig om først... Tak for hjælpen, men det hjælper desværre ikke. Men jeg kan sagtens logge ind på Internet Explorer, hvilket jeg jo så må bruge i denne nødsituation. Hvad kan problemet mon være?
Avatar billede hitengel Praktikant
31. maj 2007 - 22:14 #11
Nu vil Explorer sgu ikke længere..! Sjældent har jeg oplevet noget lignende. Det virker som om, nogen blokerer den. Eller hvad ved jeg... Kan i øvrigt godt logge på messenger med min gmail-account.
Avatar billede hitengel Praktikant
01. juni 2007 - 08:44 #12
Nå, alt virker  fint nu. Smid nogle svar, så vi kan få lukket.
Avatar billede canedo Nybegynder
01. juni 2007 - 09:08 #13
Jeg springer lige over :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. juni 2007 - 09:53 #14
Ingen point til mig, tak.
Avatar billede windcape Praktikant
01. juni 2007 - 10:04 #15
du løste det jo selv :p

det var nu nok en DNS fejl
Avatar billede hitengel Praktikant
01. juni 2007 - 16:35 #16
Ok, tak for status alligevel.