Avatar billede nicolair Nybegynder
02. juni 2001 - 20:07 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Svær opgave!

Jeg har en meget svær opgave til DIG!

Det er noget ASP programering (eller PHP)

I vil kun få points for det, ikke penge!

----------------------------------------------
Opgaven -

Jeg skal bruge et point-system!
Jeg ved det er svært men jeg har ikke nogen penge!
Men jeg vil give dig meget omtale!
Hvis du har en hjemmeside eller noget lignende, så
vil jeg gerne sætte er Banner op!

Der er nu over 30 medlemmer, og der kommer flere hver dag!

------------------------------------------------------
Info om point-systemet:

Point-systemet er et system hvor brugerne kan tilmelde sig og ADMIN kan give dem points. Der skal nærmest være en rang-liste hvor den der har flest er øverst!

Spørg om mere info hvis du ikke forstår dette!

Nicolair
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. juni 2001 - 20:40 #1
Det kan da ikke være ret svært? De skal bare kunne oprette en bruger, og så et felt i en database (point) som du hæver og sænker som du har lyst til....
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2001 - 00:16 #2
Jeg vil gerne lave det for 500
Avatar billede nicolair Nybegynder
03. juni 2001 - 21:17 #3
Ok philip!
Avatar billede nicolair Nybegynder
03. juni 2001 - 21:18 #4
Philip det ville være rigtig godt!
Kan du gå igang med de oplysninger?
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2001 - 00:13 #5
Hvis du forklarer mig, i detaljer hvad det er, som skal laves!

Jeg bliver nødt til at gå op til 800 - 1000 i pris. Ellers kan jeg desværre ikke lave det alligevel!
Avatar billede dingkee Nybegynder
04. juni 2001 - 09:52 #6
Hvor meget af systemet har du lavet?????
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
04. juni 2001 - 13:32 #7
Philip ---> Hvorfor går du op i point-pris?
dingkee ---> Jeg har alle medlemmer! ...øhh kan man sige det sådan? - altså jeg står for farver på baggrunden og så laver du selve systemet!
Avatar billede dingkee Nybegynder
04. juni 2001 - 13:43 #8
autoexe.bat er du også nicolair??????
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2001 - 14:07 #9
Ja han er ! Det lyder sådan!!!
Avatar billede dingkee Nybegynder
04. juni 2001 - 14:10 #10
Jeps, jeg tror vi har en snyder. Kontakter du admin???
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juni 2001 - 14:14 #11
Ups Nico\'lir !! Du havde vist en profil for meget :-)

Nu bliver Nicolair og autoexec.bat sikkert slettet. personligt synes jeg det er unødvendigt, sålænge man ikke giver sig selv point. Men da admin før har slettet dobbeltprofiler er han TVUNGET til at slette disse to ;-)
Avatar billede dingkee Nybegynder
04. juni 2001 - 14:20 #12
Grunden til at man ikke kan have flere profiler er jo at man ikke behøver at hjælpe andre. Når man ikke har flere point opretter man bare en ny profil.

Det synes jeg er lidt dårligt at man gør det.
DERFOR SKAL HAN SLETTES
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juni 2001 - 14:21 #13
well...er ikke uenig!
Avatar billede nicolair Nybegynder
05. juni 2001 - 15:12 #14
Hey! Jeg kan sige at jeg er uskyldig- Nicolair = Mig, Autoexe.bat = Min storebror!

Jeg lover at jeg taler sandt!

Jeg bliver ked af det inde i min krop når i siger at jeg snyder!

Kig inde på FOTX - Nicolair og Autoexe.bat har to forskellige billeder!

Nicolair = Nicolai Rosenberg
Autoexe.bat = Jacob Rosenberg

Autoexe.bat har lavet noget Flashboard som jeg aldrig kunne finde på at lave, Jeg kan ikke Flash, men det kan Jacob!

Jeg er skide ked af at jeg ikke Loggede ud af Autoexe.bat før jeg havde skrevet til jer!

Den var nemlig sat på \"Log aotumatisk ind\" eller hvad det nu hedder!

Nicolair
Avatar billede nicolair Nybegynder
05. juni 2001 - 15:16 #15
Men selv om at I tror at jeg snyder så vil jeg gerne have hjælp til det der Point-system!
Avatar billede lawyer Nybegynder
05. juni 2001 - 15:41 #16
Faktisk så er vi her på eksperten lige lovligt hurtige til at dømme folk skyldige, og til tider er det nærmest uforskammet.

Nicolair> Jeg beklager min fejlagtige optræden, sorry!
Avatar billede dingkee Nybegynder
05. juni 2001 - 16:28 #17
Jeg ser det som et positivt tegn at vi reagere så hurtigt, det beviser bare at vi ikke vil have at der er snydere på eksperten.

Hvis Nicolair ikke havde kommet med en kommentar her, var han jo nok blevet slettet.
Avatar billede nicolair Nybegynder
05. juni 2001 - 21:38 #18
OK....så nok om det!

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2001 - 07:38 #19
Undskyld
Avatar billede hallum Nybegynder
07. juni 2001 - 09:49 #20
Får vi andre adgang til løsningen. Jeg tror da godt at jeg også kan bruge en sådan løsning..
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. juni 2001 - 10:29 #21
Alt der laves over eksperten for point skal være tilgængelig for alle - så vi alle kan lære af det.
Så ja, vi får adgang til løsningen (såfremt det bliver løst)
Avatar billede nicolair Nybegynder
07. juni 2001 - 16:46 #22
jamen jeg giver jo point for det, så kan i bare ikke give ingen ting og så få et system der er ret stort.....den holder vist ikke!

Laver et nyt spørgsmål!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. juni 2001 - 16:55 #23
\"jamen jeg giver jo point for det\" = Du gover også ingeting - point er INTET værd.
Og hvis du nægter har vi bare besværet med at sende en mail til Admin, længere er den ikke. Hvis du vil holde den for dig selv må du have pengepunge frem.

Eksperten er lavet til at alle skal kunne lære noget - og derfor også skal kunne have indsigt i hvordan problemet blev løst.