Avatar billede t-m-s Nybegynder
01. juni 2007 - 17:33 Der er 2 kommentarer

Billede hjemmeside

Skal have lavet en meget enkel hjemmeside.
Skal kun bruges til at vise billeder, evt en smule tekst.
Skal være at man går ind på siden og så er billederne der. så kan man trykke på dem for at se dem store.

Ville gerne have det sådan at jeg bare kunne smide de nye billeder op i en mappe og så ville den vise de nye billeder.

Har fundet er program der hedder jAlbum. Det virker egentligt okay. men man hver gang man skal have nye billeder op skal man starte helt forfra, ikke det nemmeste :)

Nogen der kender et program eller lign. der kan dette?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. juni 2007 - 17:50 #1
start med at læse denne blogpost

http://bufferzone.wordpress.com/2007/03/05/s%c3%b8gemaskineoptimering-via-billeds%c3%b8gning-virker/

preøvderefter nogle af de tjenester jeg nævner. Hvis du ikke kan bruge disse og vil have dit eget web hotel hvor du selv laver web sitet, så har du flere muligheder

Du kan gøre det helt simpelt og lave dit web galleri med photoshops automatiske funktion. Dette kræver at du selv kan lave ultra simpelt html propgrammering så du kan lave og uploade nye billedserier og linge til dem.

Du kan også vælge at bruge et CMS der har billedgalleri. Denne løsning er lettest i dagligdagen, da billederne bare skal uploades, men kræver mere at både dig og dit web hotel. Næsten alle ordentlige CMS har billed galleri