Avatar billede rh3985 Nybegynder
01. juni 2007 - 21:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

eMail noterer

Jeg har i længere tid kørt med Poppeeper eMail notere, eller hvad man
nu skal kalde et lille program, som fortæller der er eMail.
men nu er den begyndt at svigte og skrive unknown error. Derfor, er
der nogen som kender et freeware program, som kan klare det?
Avatar billede rh3985 Nybegynder
01. juni 2007 - 21:55 #2
Takker og prøver QuickPeek. Jeg har ellers lige fået Poppeeper igang efter endnu en
geninstallation, men det er rart at have et andet program i baghånden. Læg et svar!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2007 - 23:04 #3
ok
Avatar billede rh3985 Nybegynder
02. juni 2007 - 01:16 #4
Quickpeek er desværre ikke godt. Kan hverken finde yahoo eller gmail. kun webspeed.
Det er bare for din orientering:)