Avatar billede micmicmicmic Nybegynder
02. juni 2007 - 13:09 Der er 4 kommentarer

Keyboard is locked, unlock the key

Hej, når jeg forsøger at starte min stationære op, får jeg den glædelige besked hver gang "Keyboard is locked, unlock the key" lige efter den har checket ram og alt det der inden den booter, jeg har prøvet med flere keyboards, stadigvæk med samme resultat og det er lidt svært at styre en computer gennem DOS bare med en mus. Derfor vil jeg gerne spørge jer om i har en eventuel løsning på dette?
På forhånd tak,
Michael Nielsen
Avatar billede victor-1 Nybegynder
02. juni 2007 - 13:21 #1
Hej Michael.

Problemet kan vist skyldes flere ting, lige fra virus/orm til BIOS indstillinger.
Tjek evt. - http://www.metabot.ru/forum?open=1128084533_229&profile=en næsten nederst.

Det hjalp i det tilfælde, at slå <NumLock> fra under opstarten og også gøre det i BIOS.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
02. juni 2007 - 13:23 #2
Avatar billede micmicmicmic Nybegynder
24. september 2007 - 10:22 #3
bedre sent end aldrig, jeg bankede lidt på selve bundkortet, gjorde det lidt rent og så virkede det igen.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. september 2007 - 16:28 #4
Husk at lukke. ;o)