Avatar billede kims0809 Nybegynder
04. juni 2007 - 17:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 PDF halvsider, skal skrives ud på samme papir?! Hvordan?

Hej

Jeg sidder med 2 PDF filer, som er A4 størrelse, på hver af dem er der kun noget på den øvre halvdel af siden dvs A5 størrelse. Det jeg gerne vil vide er om jeg kan skrive ud så det øverste fra den første side, fylder toppen af papiret og og det øverste fra den anden side fylder bunden af papiret?

Tricky? håber i forstår hvad jeg mener.
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. juni 2007 - 17:26 #1
Jeg tror det ville være lettest blot at kopiere de to dele ind i f.eks. Word, enten som tekst eller som billede.
Avatar billede kims0809 Nybegynder
04. juni 2007 - 18:17 #2
jeg fandt selv løsningen. Man kan under tools, vælge crop, og dermed tilpasse størrelsen til A5 størrelse, dernæst kan man under print settting vælge flere sider på samme ark, her vælger man bare 2 så passer det med 2 A5 på ét A4 ark.

tak for forsøget ellers.