Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
02. juni 2001 - 23:26 Der er 5 kommentarer

Loader i firkant i midten!

Hvordan gør jeg sådan at når jeg trykker på et link jeg har på en side som er lavet i dreamweaver så loader linket den side den skal gå til i en firkant i midten????
Avatar billede fastpoint Nybegynder
02. juni 2001 - 23:30 #1
brug en  <iframe>
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
02. juni 2001 - 23:31 #2
hvordan gør jeg det?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
02. juni 2001 - 23:36 #3
<IFRAME SRC=\"Dit link\" TARGET=\"_BLANK\" WIDTH=640 HEIGHT=300></IFRAME>
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
02. juni 2001 - 23:39 #4
kan du forklare det sådan at jeg kan lave en firkant i midten af et site! og så kan der blive loadet forskellige sider i den firkant!
Avatar billede sukos Juniormester
03. juni 2001 - 00:02 #5
Du kan jo bruge noget css, til at skjule og gemme forskellige lag.
http://www.w3.org/Style/CSS/

Du mamgler forresten et c!