Avatar billede flim Nybegynder
06. juni 2007 - 10:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktionen virker ikke

Ligemeget hvad jeg søger på kommer der ingen resultater frem!
Avatar billede screem_brille Novice
06. juni 2007 - 11:01 #1
Avatar billede flim Nybegynder
06. juni 2007 - 11:04 #2
scream_bille

Hvad skal jeg bruge det link til?

Kan jo bare se at der er en der har oprettet samme spørgsmål som mig - bare 15 min senere
Avatar billede snowball Novice
06. juni 2007 - 12:26 #3
Det tyder på at index'et måske er røget sig en tur (igen).

Jeg sender fejlen videre i systemet.

Snowball / Admin
Avatar billede hcma Novice
06. juni 2007 - 12:46 #4
snowball >>  tror du ikke du snart (+25 gr. i skyggen) skal ændre dit nick til "heatbead"  ;o)
Avatar billede snowball Novice
06. juni 2007 - 13:39 #5
hcma: Nej da. Det er rart at have lidt til at køle sig med ;)
Avatar billede hcma Novice
06. juni 2007 - 13:52 #6
snowball >>  ja, det kom jeg også til tænke på bagefter. det er godt med kolde associationer her i varmen  :o)