Avatar billede myztic Nybegynder
07. juni 2007 - 14:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

loadMovie problemer

Hey folkens

Jeg har et underligt problem som jeg ikke har kunnet finde nogle løsninger på og jeg sidder og arbejder på eksamen, derfor det høje antal point.

Jeg bruger loadMovie til at loade en flok billeder ind (10-20) (billederne er blevet tilpasset i photoshop så der en mindre version etc.)

Den loader også fint NOGLE af billederne, men ikke alle, de har allesammen de samme størrelser, jeg har triple-checket at navnene og stierne er korrekt og at case-sensitive ikke er problemet.

Jeg kan ikke smide koden herind, grundet det værende et eksamensprojekt - og det er ikke et hovedelement krævet for at jeg består eller ej, det ser bare pænere ud hvis billederne er der.

Den loader altså nogle af billederne ganske fint, mens andre bliver loadet ind 'usynlige' - det movieklip de erstatter er væk og der er bare ingenting istedet.

Håber på hjælp hurtigt, har testet det på flere computere også, enda en mac!
På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede _k Nybegynder
08. juni 2007 - 00:23 #1
Måske er de billeder som ikke virker gemt som "Progressive" jpg'er? Prøv at gemme dem som ikke-progressive.
Avatar billede myztic Nybegynder
08. juni 2007 - 12:00 #2
tusind tak, nu virker mine billeder.

Spot-on! læg et svar så kommer der point engang i eftermiddag/imorgen når jeg lige checker, nu skal jeg så lige have lagt et spørgsmål ind til noget XML-problematik.
Avatar billede _k Nybegynder
08. juni 2007 - 12:23 #3
Super at det løste dit problem. Jeg smider et svar.