Avatar billede k-b-n Nybegynder
08. juni 2007 - 14:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mangler en php film database!

Hej.
Er der nogen der kender en god personlig online film database der er opbygget i php/mysql, som kan snakke sammen med imdb.com. den må gerne være rimelige nem at opsætte, da mit php programmering skranter lidt. Jeg har prøvet at google det, men fandt ikke ligge nogen af interesse :)
Avatar billede gitrian Nybegynder
08. juni 2007 - 14:20 #1
Avatar billede gitrian Nybegynder
08. juni 2007 - 14:21 #2
Du kan se en demo her: http://www.videodb.net/
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. juni 2007 - 16:08 #3
Prøv at kigge lidt på denne her

http://ugo.scarlata.it/?pid=phpdvd

Den er rimelig enkel mht. php/mySQL
Avatar billede k-b-n Nybegynder
08. juni 2007 - 17:42 #4
Til thesheriff:
Ja jeg har også prøvet phpdvd, men der skal man selv skrive alt ting ind, vil gerne have at man bare skriver det der imdb nummer ind og den så selv henter og indsætter indformationen i databasen.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. juni 2007 - 18:12 #5
Som det også fremgår af siden, har du jo den mulighed at hente en komplet komma-separeret liste og så redigere i den.

Så vil din db hurtigt blive fuld.
Avatar billede leif Seniormester
08. juni 2007 - 22:07 #6
En mulighed er at bruge en kombination af DVDProfiler fra Invelos og fx: http://tfintzel.de/dvdprofiler/
Avatar billede k-b-n Nybegynder
09. juni 2007 - 13:32 #7
Videodb ser meget fedt ud. men når jeg henter filen videodb-2_2_2a.tar og pakker den ud i winrar så kommer der kun en fil ved navn videodb-2_2_2a som jeg ikke kan åbne? er der nogen der ved hvad der går galt.
Avatar billede k-b-n Nybegynder
09. juni 2007 - 17:50 #8
Her selv fundet ud at det :) Tak for hjælpen.
Avatar billede k-b-n Nybegynder
10. juni 2007 - 12:28 #9