Avatar billede i-mox Nybegynder
08. juni 2007 - 18:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

M600i: Synkronisering af IMAP konto fra Outlook gennem PC Suite

Hejsa

Tja.. Overskriften siger meget, men jer rekapper lige her:

Jeg har en M600i og PC suite installeret. Mit problem er, at jeg bruger Outlook til at modtage IMAP post. Når man gør det, så kommer posten nemlig ikke til ens "Standard indbakke" i Outlook, men der bliver generet en ny indbakke, som IMAP kontoen så hører til. Det er sådan én, jeg gerne vil synkronisere over i min M600 hver morgen inden jeg tager på arbejde. Og problemet er da, at i PC suite kan jeg kun vælge at synkronisere e-mails fra min "Standard indbakke". Altså, ikke min IMAP mapper, men der hvor mine POP3 kontoer (som jeg aldrig bruger) bliver hentet ned til. Jeg har ikke mulighed for, eller lyst til, at ændre mine mails til POP3. Syntes det er et skodformat, så det er ikke en option.

Derfor er spørgsmålet: Hvordan dælen får jeg mine mails fra mine IMAP kontoer over i min Sony Ericsson M600i når jeg synkroniserer over Bluetooth...?

På forhånd tak
Mads
Avatar billede i-mox Nybegynder
11. maj 2012 - 10:14 #1
Lukker tråden