Avatar billede lablo Nybegynder
11. juni 2007 - 12:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Findes der et gratis flashprogram

er der nogen derude der kender et gratis program man kan lave flash billeder/film med? Jeg har et lille billede jeg skal redigere i og vil af den grund ikke investere flere hundrede kroner programmer som eks. swish max. Jeg havde forestillet mig noget open source eller lign. nogen der kan hjælpe?

på forhånd tak
Avatar billede bentjuul Nybegynder
11. juni 2007 - 19:29 #1
Når det er så lidt du skal lave - så download dette http://www.swishzone.com/index.php?area=products&product=v2&tab=overview

eller download et andet program i trial version til den smule du skal lave.
Avatar billede lablo Nybegynder
11. juni 2007 - 23:18 #2
Ja du har nok ret. Jeg prøvede faktisk at hente ovenstående, men de er stoppet så en aktiveringskode kan ikke genereres til det program mere. Jeg må prøve at hente swishmax trial :-D

men tak for svaret og du får selvfølgelig dine points.

vh
lablo
Avatar billede bentjuul Nybegynder
12. juni 2007 - 00:37 #3
Tak for points, håber det lykkes for dig!
Avatar billede lablo Nybegynder
12. juni 2007 - 12:25 #4
Det lykkedes faktisk :-D jeg hentede swish max og registrerede som trial den virker i 15 dage. Så nu skal jeg nok få fikset det billede. men tak for hjælpe :-)