Avatar billede connorz Nybegynder
14. juni 2007 - 10:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Warnings ved generering af pdf

Jeg får tre warnings, som jeg er i tvivl om, om jeg skal gøre noget ved, for jeg ved ikke, hvad de betyder. De er på denne form:

pdfTeX warning (dest): name{section*.35} has been referenced but does not exist, replaced by a fixed one

Med forskellige tal i section*.XX. De kommer, når jeg genererer pdf'en og ikke dvi'en.

Hvad betyder de?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2007 - 10:48 #1
Det er dine hyperlinks. Kan du lave et minimalt eksempel? Hyperlinks skal have et navngiven anker og til tider har den problemer.
Avatar billede connorz Nybegynder
14. juni 2007 - 10:54 #2
Jamen jeg ved jo ikke, hvor i mit dokument, problemet er! Men ang. hyperlinks jeg bruger \url{} til min "links" og \hyperref til at gøre henvisninger klikbare. Hvilke links snakker du om?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2007 - 11:23 #3
\hyperref burde egentlig ikke engang være nødvendigt, da hyperref pakken allerede laver alle krydsreferencer om til hyperlinks.

Jeg bliver altså nødt til at se din kode. Ellers kan jeg ikke hjælpe. Evt. kan du sende den til mig pr. privat email.
Avatar billede connorz Nybegynder
14. juni 2007 - 12:43 #4
Hvor skal jeg sende hen så?
Avatar billede connorz Nybegynder
24. juni 2007 - 10:26 #5
tror bare jeg lukker den her så...
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2007 - 12:28 #6
har slet ikke set du havde svaret, du finder min adresse ved at soege paa mit navn i google