Avatar billede cyberboy2003 Nybegynder
19. juni 2007 - 00:44 Der er 6 kommentarer

Flere programmer åbne i widescreen?

Hej

Jeg har netop købt en 22" widescreen fladskærm til min pc.

Kan man ikke have flere programmer åbne på en gang -
F.eks. halvdelen af skærmen bruger man til Word og den anden halvdel af skærmen bruger man til sin webbrowser?
Avatar billede screem_brille Novice
19. juni 2007 - 00:53 #1
jo men du skal selv indstille programmerne til så de passer op af hinanden, så du kan ikke maskimere vinduerne.
Avatar billede cyberboy2003 Nybegynder
19. juni 2007 - 00:57 #2
Hvordan gør man dette?
Avatar billede gratis Nybegynder
19. juni 2007 - 05:59 #3
Højreklik på systembjælken (den med uret) og vælg "Delt Lodret" eller "Delt Vandret" ;)
Avatar billede screem_brille Novice
19. juni 2007 - 06:44 #4
gratis LOL, damn hvor simpelt, tænk jeg har det den tekst utallige gange, men aldrig brugt funktion (eller set den i brug) ;)
Avatar billede gratis Nybegynder
19. juni 2007 - 17:51 #5
screem_brille, sq da godt vi ka lære någet nyt hele tiden ikk ;) der er enda en funktion der hedder "Fortryd Side om Side" det sq møj de ka lave det *grin*
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 12:38 #6
er du kommet videre ?