Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. juni 2007 - 14:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan man ikke udskrive fra findvej.dk

jeg har været inde på http://findvej.dk (i stil med krak)

Jeg syntes at det er noget bedre kort på findvej og vil gerne benytte denne side istedet for krak.

jeg har så lavet nogle indtastninger, men jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde en brugbar udskrivnings funktion eller er jeg bare blind?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juni 2007 - 14:34 #1
Kan du ikke bruge Filer -> Udskriv?
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
19. juni 2007 - 14:43 #2
evt. så må du  bruge PrintScreen funktionen på din tastertur...
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. juni 2007 - 15:28 #3
det giver et dårlig resultat

filer udskriv uskarpt billede
printscreen gør billedet småt!!! og også lidt mere uskarpt.

Eneste næsten! brugbare løsning er at lave en print screen i 800X600 og så f.eks indsætte i word og udskrive.

Begge bliver næstent ulæselige. og min printer er ikke skyld i resultatet, da den kan printe i knivskarp foto kvalitet
Avatar billede roenving Novice
19. juni 2007 - 15:35 #4
-- så er konklusionen vel at sitet ikke er brugbart uden en ordentlig printfunktion ?-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2007 - 19:22 #5
Eftersom findvej.dk er baseret på maps.google.com hvorfor så ikke bruge det?
Der kan man nemlig udskrive kort i fin udskrift :)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
20. juni 2007 - 07:45 #6
john stigers>> man kan vel ikke på maps.google.com også få vist route på kort samt få routebeskrivelse(r) eller?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
20. juni 2007 - 11:24 #7
Checke lige maps.google.dk og det kan det jeg efterlyser.

john stigers>>cså der er point til dig hvis du skriver svar
Avatar billede cyberspace Nybegynder
20. juni 2007 - 11:24 #8
checke = checkede
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2007 - 15:20 #9
ok :)