Avatar billede Mik2000 Professor
19. juni 2007 - 23:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Booking system - betalt opgave

Hej

Jeg skal bruge et booking system.

Jeg har en liste med ting det skal kunne. Det må gerne laves som viderebygning af et opensource system.

Det er en betalt opgave, og jeg skal derfor have tilbud.

Er du interesseret så skriv din email og så sender jeg nærmere information
Avatar billede ttopholm Nybegynder
19. juni 2007 - 23:14 #1
Hej Mik2000

Jeg vil gerne høre mere om det, du kan fange mig på tt@device.dk
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
19. juni 2007 - 23:17 #2
Jeg har tidligere udviklet et komplet booking system der let kan tilpasses så det lever op til langt de flestes forventninger. Desuden er det let for mig at lave udvidelser m.m..

Du må gerne sende mig nærmere information om opgaven på
netsalg@gmail.com
Så vil jeg vende tilbage hurtigst muligt.
Jeg kan også give dig adgang til en demo version af det eksisterende system, såfremt det vil være relevant for dig.

Jeg ser frem til at høre fra dig
Avatar billede g1um Nybegynder
19. juni 2007 - 23:23 #3
og mig: eugene@3bytesahead.com
Avatar billede retep Nybegynder
20. juni 2007 - 08:33 #4
Jeg vil også gerne have en mail:
Mvh
Peter Aude
http://www.geckobooking.dk
peter@geckoweb.dk
Avatar billede areon Nybegynder
20. juni 2007 - 14:10 #5
Hej Mik,
Jeg vil ligeledes gerne byde ind på opgaven..

Send mig venligst yderligere information på sorensen@orangeweb.dk

mvh
Thomas Sørensen
Avatar billede Mik2000 Professor
20. juni 2007 - 14:37 #6
Hej

Jeg har nu skrevet til jer alle og glæder mig til at modtage nogle gode tilbud. Såfremt en af jer får opgaven og den løses godt, kan der kommer flere opgaver i fremtiden.

Der kan stilles domæne og MySQL database til rådighed under hele forløbet hvis det ikke laves lokalt eller lign.

Andre er stadig velkommen til at skrive. Jeg skriver her når den endelige beslutning er taget.
Avatar billede nico26 Nybegynder
20. juni 2007 - 16:40 #7
Du må gerne kontakte mig:
http://www.nlundgaard.dk/kontakt.aspx
Avatar billede Mik2000 Professor
20. juni 2007 - 16:41 #8
P.S. Deadline er ikke hastende. Vi er i god tid og kan derfor sagens vente til august/september
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
20. juni 2007 - 16:42 #9
jeg vil også gerne høre mere på anders[snabela]alvision[prik]dk :)
Avatar billede Mik2000 Professor
21. juni 2007 - 02:32 #10
Så er der sendt en mail til jer to (nico26 og elskermad.dk) også :)
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
21. juni 2007 - 07:10 #11
Jeg har desværre endnu ikke modtaget nogen mail angående opgaven.
Er der muligvis sket en fejl? Jeg vil fortsat gerne komme med et tilbud på opgaven.
netsalg@gmail.com
Avatar billede Mik2000 Professor
17. december 2007 - 17:40 #12
Sorry .... vi har fundet ud af det. Havde glemt denne, det beklager jeg
Avatar billede PhJohn Novice
24. november 2022 - 12:46 #13
Hej Mik

Hvis du skal bruge noget fremover må du meget gerne sige til! www.terapeutbooking.dk er lige nu den stærkeste API løsning på markedet.