Avatar billede jakob1233 Nybegynder
23. juni 2007 - 20:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til explorer

Hvordan fjerner jeg status linien i bunden af explorer?
Hvis jeg klikker på vis og fjerner fluebenet i statuslinie bliver den også fjernet men ikke når jeg trykker den i fuld vindue(F11)

Jeg tror det evt. har noget med sikkerhedsindstillinger at gøre...

Kan nogle hjælpe
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2007 - 21:44 #1
Regler for brug af Eksperten.dk

Det er ikke tilladt at:

oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.

Lukker du her igen?
Avatar billede jakob1233 Nybegynder
29. juni 2007 - 19:29 #2
lukker