Avatar billede madzss Nybegynder
26. juni 2007 - 08:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

sony dvd rw dw-q78a i vista

Ved godt at spørgsmålet er blevet stillet en gang, men der er ikke levet fundet en løsning, og der kommer ikke nye svar...

Ovennævnte drev sidder i min nyerhverede zepto 6324w. Problemet er bare at drevet ikke virker ordentligt i Vista. Man kan få det til at funke ved blot at boote med en hvilken som helst cd i drevet, hvorefter det virker upåklageligt. Men dette synes jeg langt fra er optimalt. Jeg ringede til zepto, og som de paphoeder de er tilbød de mig en ny type drev... Firmware opdateringen sys1 virker ikke, så det svar er frabedt:)

Hjælp hjælp hjælp mig kloge mennesker... Jeg gider ikke starte med at sende mit dvd-drev inde samme dag som jeg fik min computer...
Avatar billede huset Praktikant
26. juni 2007 - 09:09 #1
Hm har set problemet mange gange, og synes du skal tage imod Deres tilbud.
Avatar billede huset Praktikant
26. juni 2007 - 09:12 #2
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?p=1801687#post1801687

Her er der problemer med Vista og et andet drev.
Så hvad enten du frabeder dig svar i den retning, så er mit klarer råd til dig du skal tage imod Deres tilbud. Du får det ikke til at virke.

Vi på laptopworld har fået samme spørgsmål utallige gange
Avatar billede madzss Nybegynder
27. juni 2007 - 01:18 #3
Det er da super rådent at sony de ikke fatter en brik... Ringer sgu lige til Zepto og hører hvad de så vil sende mig i stedet... gidder fandme ikke nedgradere! Men tak for hjælpen begge to alligevel... Snupper dog selv pointene da ingen af jer lige kunne kode en ny driver, eller sende mig et prereleased windows hotfix;) tak for jeres comments
Avatar billede huset Praktikant
27. juni 2007 - 07:12 #4
øhhhh jeg fortæller dig ligesom din plan ikke kan realiseres og du skal tage mod tilbuddet!

Du er anmeldt
Avatar billede madzss Nybegynder
27. juni 2007 - 12:41 #5
Tillykke... Men jeg havde ligsom lagt kortene på bordet, og at snakke mig efter mundne giver altså ikke point i den her verden...
Avatar billede huset Praktikant
28. juni 2007 - 07:10 #6
Jeg fortæller dig du IKKE har andre muligheder end at tage imod Deres tilbud. Dermed giver jeg dig en løsning.
Det svare jo til du beder og nøglen til evig liv. Det finder mig bekendt ikke.

Du er stadig anmeldt for det her
Avatar billede madzss Nybegynder
28. juni 2007 - 07:39 #7
Nu bliver du jo bare grov... Du sender jo bare min løsning tilbage, og det giver jeg altså ikke point for... er sikker på eksperten ser det med samme øjne som jeg. PS. hvorfor tror du der var 200point på højkant...
Avatar billede huset Praktikant
28. juni 2007 - 07:41 #8
Jeg er ikke grov og føler du dette beklager jeg.

Du beder om en løsning som jeg fortæller dig du ikke kan finde nogen steder.
Hertil skriver du selv "Tak for hjælpen" som indikere jeg har hjulpet dig.