Avatar billede dosdesign Juniormester
27. juni 2007 - 17:25 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Metallica Aarhus 13. juli - udsolgt, opvarmning, tidspunkt, varig

Hej

Jeg er så heldig jeg skal til Aarhus den 13. juli 2007 og se Metallica. Jeg har betalt min ven for billetten (han arbejde udenbys) men ikke fået billetten dem holder han. Jeg har lidt spørgsmål vedr. denne dag :

a) er der udsolgt (hvis ja hvor mange er det? - Hvis nej hvor kan man se hvor mange der p.t er solgt)

b) Hvem varmer op ? Evt. link til deres hjemmesider og gerne navne på et par numre DU synes jeg skulle hører med dem (for de er nok ikke vild kendte)

c) Hvornår starter det egenlig (helt fra start) og hvornår tror i at Metallica går på `

d) hvor lang tid spiller Metallica cirka (hvor mange numre) har nogen en playliste for en lign koncert med dem?

e) har nogen kort/adr over hvor det er i Aarhus
Avatar billede thegenuine Praktikant
27. juni 2007 - 17:36 #1
Avatar billede dosdesign Juniormester
27. juni 2007 - 17:53 #2
Ok tak der er svar på nogle af mine spørgsmål - dog ikke alle inkl. er der udsolgt ???? hvor lang tid spilelr de ca. ? playlist m.m
Avatar billede thegenuine Praktikant
27. juni 2007 - 17:57 #3
GIYF - Google Is Your Friend ;o)

God koncert!
Avatar billede dosdesign Juniormester
27. juni 2007 - 18:14 #4
ja det kan du sagtens skrive - men hvad skulle vi så med dette forum hvis man ikke måtte spørge om alt mulig (google finder jo også svar herfra)
Avatar billede thegenuine Praktikant
27. juni 2007 - 18:32 #5
Jeg skriver ikke nogen steder, at du ikke må spørge her...
Det var bare et råd - læg mærke til den blinkende smiley ;o)
Avatar billede thegenuine Praktikant
27. juni 2007 - 18:35 #6
Hvis du googler Metallica + Aarhus, så kommer der en del oplysninger om koncerten + andre koncerter, hvor der bl.a. er playliste og varighed mm.
Avatar billede mortensen Nybegynder
27. juni 2007 - 19:42 #7
Ifølge dette link er der IKKE udsolgt.. Dog ikke meget info:
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Campaign/Metallica_-_Sick_Of_The_Studio_Tour_07_billet.htm
Håber du får en fantastisk aften. Kan desværre ikke selv deltage denne gang ;-)
Avatar billede dosdesign Juniormester
27. juni 2007 - 19:47 #8
Hej zandyx - Du skriver der IKKE er udsolgt, men på den side du linker til, står der følgende

"Hi-Fi Klubben tilbyder 200 billetter til den ellers udsolgte koncert med Metallica i Århus. Prisen er kr. 705 pr billet inkl. gebyr (det er stå pladser i sektion A)."

De skriver "den ellers udsolgte koncert", dvs. jo sige at der er udsolgt.....(ja ja man kan stadig købe af hifiklubben) men ellers ??? ikke ?
Avatar billede thegenuine Praktikant
27. juni 2007 - 19:58 #9
Hvis man vil sælge billetter, så er det nok en god ide at skrive, der er udsolgt, så man ikke brænder inde med dem.

http://www.billetnet.dk/html/evinfo.htmI?CNTX=5677350&l=DK&C=

Der er ikke udsolgt iflg. billetnet
Avatar billede dosdesign Juniormester
27. juni 2007 - 20:31 #10
ok - der står For tiden få eller ingen ledige pladser på billetnet, så mon ikke der bliver udsolgt (og det er jo fint, så der er mere gang i den) !
Vil gerne vide hvor lang tid de cirka spiller (evt playlist) + nogle hits fra de andre bands som man burde lytte til inden evt køb !
Avatar billede thegenuine Praktikant
27. juni 2007 - 20:36 #11
Du kan lytte til musik på det link, jeg har i mit første indlæg...
Du skal regne med ca. 3 timer inkl. pause.
Skal jeg også tage til koncerten for dig ;oD haha...
Avatar billede dosdesign Juniormester
27. juni 2007 - 20:55 #12
Nej nej hehe - men tror du kun det tager 3 timer fra kl. 20.00 hvor der står koncerten starter (når der er 2 opvarmningsband dvs 2 pauser i alt)  ja så kan metallica da ikke spille mere end 1½ time  hmmmm jeg regnede med til den pris , at de selv spillede mindst 2 timer og spillede 2 sæt mindst
Avatar billede thegenuine Praktikant
27. juni 2007 - 21:34 #13
Jeg kan forestille mig, at opvarmning starter kl 20, og spiller til kl 21-21.30., og så går Metallica på, og spiller ca. 2 timer, af to sæt, inkl. pause. Det gjorde de sidst i parken.
Avatar billede dosdesign Juniormester
27. juni 2007 - 21:40 #14
ok - spiller 2 timer af 2 sæt - betyder det 2 sæt a 2 timer eller 2 sæt som ialt giver 2 timer
Avatar billede thegenuine Praktikant
27. juni 2007 - 21:54 #15
2 timer i alt fordelt på to sæt - tror ikke, du får mere for den 25 øre. ;o)
God koncert! Du må holde øje med deres Europa-tour, der starter den 28. juni, så vidt jeg kan se, så kan du få en ide om setlisten.
Avatar billede dosdesign Juniormester
27. juni 2007 - 22:10 #16
Men flere må gerne svarer på mine spørgsmål, dvs. hvis andre har flere facts skal de være velkomne :)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
28. juni 2007 - 08:41 #17
Avatar billede thegenuine Praktikant
30. juni 2007 - 16:38 #18