Avatar billede humlehunden Nybegynder
27. juni 2007 - 19:09 Der er 2 kommentarer

Lucallback proxy.exe

Jeg har for nyligt installeret Norton 360. Lige siden er den begyndt at bruge alle 100 % CPU på givne tidspunkter. Jeg tror det er Nortons LiveUpdate de kalder lucallback proxy.exe. Men når det kører bliver min computer langsom og jeg kan fx ikke spille spil da det simpelthen hakker for meget. Har prøvet at slå det fra, men kan man vist ikke.

Ved nogle herinde hvordan man kan forhindre disse processer der altså kaldes lucallback proxy.exe i at køre.

Håber på svar!
Avatar billede phreaking Nybegynder
28. juni 2007 - 13:06 #1
Prøv at kører dette tool fra symantec:
http://service1.symantec.com/support/sharedtech.nsf/docid/2005102616174713?Open&src=tranus_con_br

Direkte link:
java script:openButtonWin('ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/shared_tech/WelcomeTextFixTool.exe','width=600,height=700,left=200,top=200,scrollbars=1,resizable=1');
Avatar billede humlehunden Nybegynder
08. juli 2008 - 02:10 #2
Hey. Kan ikke huske om det virkede, men har formateret min computer et par gange siden så har ikke problemet mere. Tak for svaret.