Avatar billede crabber Nybegynder
02. juli 2007 - 14:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Browser simulator?

Jeg leder efter en browser simulator som kan simulere IE6 og måske andre browsere.

Jeg skal bruge det til at se hvordan mine hjemmesider med css kører i dem.

Casper
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
02. juli 2007 - 21:50 #1
Der findes en hjemmeside hvor man kan få at se hvordan det ser ud på mange forskellige browsere:
  http://browsershots.org/

Det er dog ikke en simulator, men en masse forskellige maskiner med de forskellige browsere.
Avatar billede crabber Nybegynder
03. juli 2007 - 09:04 #2
Flere forslag.. Siden var vist nede da jeg prøvede, men vil gerne hører om flere.
Avatar billede bootup Nybegynder
04. juli 2007 - 11:36 #3
IEtab firefox extension

Hvis du installere den i firefox, kan du skifte mellem IE og FF i samme program, men tror ikke du kommer uden om at installere alle tænklige browsere for at kunne se din side med alle renderingsmotore.

ELLER du kan bruge browsershots.org
Avatar billede crabber Nybegynder
05. juli 2007 - 08:29 #4
Den har jeg allerede, jeg skal bruge en som også man simulere IE6
Avatar billede fixxxer Nybegynder
05. juli 2007 - 08:41 #5
Avatar billede bootup Nybegynder
05. juli 2007 - 14:02 #6
http://www.lipfert-malik.de/webdesign/tutorial/multiple-ie.html

Installere alle udgaver af IE på nær 7, men den har du åbenbar allerede.
Avatar billede bootup Nybegynder
05. juli 2007 - 14:04 #7