Avatar billede thomasdb Nybegynder
03. juli 2007 - 21:41 Der er 7 kommentarer

højtallere - kun lyd på den ene højt.

jeg har en ibook og har lige købt et sæt nye højt. Jeg bruger høretlf (minijack) udgangen. Jeg får kun lyd i den ene højtalere. Jeg har heletiden haft det problem at en rød lampe lyser inde i minijack stikket, jeg ved ikke om det har nogen betydning, ved ikke om det er den infarøde port, den er der ikke rigtig nogle som ved hvordan jeg deaktivere. Nogle som har andre forslag !? højt. virker fint på min alm. pc.
Avatar billede screem_brille Novice
03. juli 2007 - 21:43 #1
det røde lys du kan se er den optiske udgang.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2007 - 21:45 #2
helt sikker på at stikket er sat ordentligt i?
Avatar billede thomasdb Nybegynder
03. juli 2007 - 21:57 #3
optisk ja, det er rigtig.
ja stikket er sat 100% i
ka den optiske give problemet !
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. juli 2007 - 15:20 #4
har du checket instillinger for lyd/højtaler (left/Right - Den skule jo gerne stå i midten)
Avatar billede thomasdb Nybegynder
04. juli 2007 - 15:30 #5
jep - det står lige i midten
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. juli 2007 - 08:16 #6
hvad med ledningen til den højtaler der ikke virker - den er måske defekt eller i stykker.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juli 2007 - 23:49 #7
LOL det slår mig lige pludselig...
"Jeg har heletiden haft det problem at en rød lampe lyser inde i minijack stikket"

Du bruger det forkerte stik - og det er IKKE gas!!!
Brug stikket mærket med hovedtelefoner.